Folosim cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența de utilizare. Puteți alege ce cookie-uri ne permiteți sa folosim, în afara celor obligatorii, fără de care site-ul poate să funcționeze defectuos. Pentru mai multe detalii despre cookie-urile pe care le utilizăm, consultați politica de confidentialitate.
Clientul are dreptul sa notifice in scris vanzatorul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv,in termen de 14 zile, in conditiile OUG34/2014. In cazul in care clientul opteaza pentru livrare la domiciliu, termenul de 14 zile decurge din momentul receptionarii produsului (conform OUG34/2014, Art.9, al.2.lit.b). Pentru comenzile preluate de client de la depozitul NEI, in concordanta cu legislatia in vigoare daca partile au convenit astfel (conform OUG34/2014, Art.6, aliniatul 5) , contractul se va incheia in spatiul comercial si astfel nu mai exista posibilitatea de Retragere in termen de 14 zile. 1. Solicitarea returului: Notificarea deciziei de retur se va face prin completarea formularului de retur aflat in "Contul meu > Formularde retur" sau printr-un email pe adresa comenzi@nei.ro Dupa completarea formularului de retur, produsul in cauza trebuie sa ajunga la Nei.ro in termen de maxim 14 zile calendaristice, numarate de la data receptiei produsului de catre Client. *Completati formularul retur(click aici...) CENTRU DE RETUR ONLINE COLD MACHINES SRL Str. Ghetu Anghel Nr.1, 032544 Sector 3, Bucuresti
Telefon: 0371.471.535
Program L-V 8.30-17.00
2. Procedura de retur
In conformitate cu OUG34/2014, beneficiati de un termen de solicitare retur de 14 zile calendaristice de la data la care ati intrat in posesia produsului, iar aceasta prevedere se aplica doar persoanelor fizice, *PFA-urile și persoanele juridice nu beneficiază de dreptul de retur în 14 zile
Cu exceptia cazului referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, de preferat in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la receptia produsului care a facut obiectul vanzarii.
Produsele expediate prin intermediul curieratului trebuie sa fie returnate OBLIGATORIU cu optiunea de "Deschidere colet la livrare" pentru a permite furnizorului sa verifice continutul si aspectul fizic al produsului returnat.
Expedierea produsului ambalat necorespunzator, care duce la deteriorarea acestuia pe durata transportului, atrage in totalitate raspunderea expeditorului. Furnizorul verifica aspectul fizic si functional al produselor returnate in termen de 14 zile de la data achizitiei si va informa Clientul cu privire la starea acestora.
3. Returnarea banilor: 3.1. Conditii generale privind returnarea banilor catre client: Returnarea banilor se efectueaza numai daca produsul a fost achitat de catre client si returnat la Furnizor in termenii precizati de lege (OUG34/2014 cu toate completarile ulterioare). Returnarea banilor se poate va face prin transfer bancar in cont. Termenul de returnare a banilor:
In cazul in care produsele returnate nu beneficiaza de aceasta optiune, ne rezervam dreptul de a refuza receptia acestora.
Pentru produsele returnate in primele 14 zile de la achizitie, termenul de rambursare a banilor este de 14 zile de la data la care NEI.ro a receptionat produsul returnat.
Pentru produsele cu negatie service sau care au fost returnate pentru ca au fost livrate gresit sau au fost deteriorate din transport, termenul de rambursare a banilor este stabilit de comun acord.
4. Conditii Generale:
Va informam ca in conformitate cu OUG34/2014, beneficiati de un termen de solicitare retur de 14 zile calendaristice valabil de la data cand ati intrat in posesia produsului comandat on-line si livrat prin intermediul unui curier agreat de Tehnomarket.ro
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
In conformitate cu OUG34/2014, clientul (persoana fizica) care doreste sa isi exercite dreptul de retragere si retur, trebuie sa aiba in vedere urmatoarele aspecte:
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare sub aspect fizic si functional cum a fost la data cand a fost receptionat in baza comenzii facute on-line.
Clientul trebuie sa raspunda pentru diminuarea valorii bunului, datorata utilizarii acestuia intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii caracteristicilor si modului de functionare.
Furnizorul poate retine o suma de bani echivalenta cu costurile de reconditionare a produselor returnate cu deficiente de aspect, functionare, accesorii lipsa sau ambalaj incomplet, deteriorat excesiv sau lipsa. Aceasta suma este stabilita de catre un service autorizat in baza unei oferte de pret sau deviz de reparatie.
Clientul poate renunta la decizia de retur si dupa ce produsul returnat a intrat in posesia NEI.ro. In acest caz costurile de returnare sau relocare a produsului sunt in atributiile Clientului.
4.1. Conditiile privind starea produsului pentru care se solicita retur:
✓ sa fie cu etichetele specifice de identificare intacte.
✓ sa fie insotit de toate accesoriile cu care a fost livrat, inclusiv manual de utilizare si certificat de garantie.
✓ sa nu prezinte deteriorari de aspect fizic sau functional.
✓ sa nu prezinte elemente sau subansamble lipsa.
✓ sa nu aiba urme de utilizare sau instalare (resturi alimentare, praf, pete, zgarieturi, tevi taiate, modificari, etc).
In cazul in care produsul returnat nu indeplineste conditiile de retur mentionate, furnizorul isi rezerva dreptul (in conformitate cu OUG134/2014) sa retina din valoarea produsului sumele necesare reconditionarii acestuia pentru a fi adus la starea initiala cand a fost receptionat de client.
4.2. Returnarea produselor neconforme:
Puteti solicita returul de produse si pentru urmatoarele situatii:
4.2.a. Produs care nu este conform cu specificatiile de pe site:
Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de catre furnizorul mentionat in factura (Cold Machines SRL).
4.2.b. Produse livrate gresit (nu corespund ca marca, categorie sau model cu produsul comandat de catre client):
Daca vi s-a livrat un alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de Furnizor, respectiv Cold Machines SRL.
4.3. Produse ce se pot returna doar sigilate, in ambalajul original fara urme de utilizare (in termen de 14 zile calendaristice de la data achizitiei):
Urmatoarele categorii de produse se pot returna numai sigilate in ambalajul original, si cu toate etichetele intacte:
Licente software, Jocuri PC & Console, Filme, Muzica (toate produsele livrate pe suport digital: cd/dvd, BD);
4.4. Situatiile in care nu se pot returna produsele achizitionate on-line:
● Produsele comandate on-line dar care au fost ridicate direct din depozit.
● Produsele achizitionate de persoane juridice (firme, PFA, fundatii, societati nonprofit)
● Produse aduse pe "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandate de catre client si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. . Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16)
● Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului sunt deteriorate sau lipsesc;
● Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta etc) ce au fost desigilate
● Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire personala / ingrijire dentara / igiena personala, uz casnic, casti);
● Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);
● Electrocasnice mici folosite sau cu urme de uzura sau desigilate;
● Masini de tocat, aspiratoare, mixere, masini de facut paine, roboti de bucatarie, storcatoare de fructe-legume, mixere si blendere, expresoare, rasnite, masini de gatit, Exemplu: cafetiera nu trebuie sa fi fost folosita, blenderele / mixerele de bucatarie nu trebuie sa prezinte urme de utilizare, cuptorul de paine nu trebuie folosit, etc.;
● Electrocasnice mari instalate / folosite sau cu urme de uzura;
● Masini de spalat rufe si vase, frigidere, cuptoare incorporabile instalate, plite instalate, hote folosite, aparate de aer conditionat instalate.
● Becuri, lanterne, prelungitoare, baterii, acumulatorii si incarcatoarele doar daca sunt sigilate;
● Produse de ingrijire personala sau accesorii medicale utilizate: aparate de tuns, aparate de ras, epilatoare, perii rotative, termometre, etc.;